Мета цієї книжки — висвітлити виховні можливості математики в усій системі навчальних предметів і подати конкретні рекомендації вчителеві щодо оптимального їх використання на уроках.
Значна увага приділяється комплексному підходу до комуністичного виховання школярів, питанням формування діалектико-матеріалістичного світогляду, ідейно-політичному, розумовому, атеїстичному, трудовому, моральному, естетичному вихованню, а також засвоєнню учнями методологічних основ математики.
Посібник узагальнює передовий досвід учителів республіки в комуністичному вихованні учнів.Зміст
Передмова …3
§ 1. Мета і завдання комуністичного виховання …4
§ 2. Математика як наука і навчальний предмет …7
§ 3. Теорія відображення і пізнання та процес виникнення
математичних абстракцій…13
§ 4. Ознайомлення учнів з категоріями і законами матеріалі-
стичної діалектики…17
§ 5. Про виховну спрямованість уроку математики…19
§ 6. Розумове виховання учнів… 25
§ 7. Ідейно-політичне та атеїстичне виховання учнів ...35
§ 8. Трудове виховання та профорієнтаційна робота ...46
§ 9. Моральне виховання. Виховання радянського патріотизму,
пролетарського інтернаціоналізму та свідомої дисципліни…54
§ 10. Естетичне виховання… 67
§ 11. Виховна роль особистості вчителя математики …76
§ 12. Комплексний підхід до формування творчої особистості
учня…80
Рекомендована література …86