Повернення Баттерфляй (2006) DVD5 | Ballet
Стиль: Classic Країна, місто: Україна, Львів Опис: «Повернення Баттерфляй» — балет на 2 дії Музика: Мирослава Скорика, Джакомо Пуччіні Лібретто: Валерії Врублевської Вистава: Львівського національного театру, опери та балету ім. Соломії Крушельницької Рік: 2006 Диригент-постановник: Заслужений діяч мистецтв України Михайло Дутчак Балетмейстер-постановник: лауреат премії ім. Вадима Пісарєва Сергій Наєнко Відео: Львівське телебачення Тривалість: 01:10:16 Відео: кодек: MPEG-2 DVD розмір кадру: 720 x 576 (PAL) бітрейт: ~6,000 кб/с Аудіо: кодек: MPEG-1 бітрейт: 224 кб/сСюжетДія I Бал-маскарад в одному з італійських театрів. Юрба в масках вітає свого улюбленця – композитора Джакомо Пуччіні, автора багатьох відомих опер. Митця оточують не тільки палкі прихильники його таланту – є тут і недоброзичливці, так звані музикальні авторитети, законодавці театральної моди, тобто заздрісники. Серед гостей на святі – вже добре відома італійській публіці співачка Соломія Крушельницька зі своєю сестрою Нусею, яка недавно приїхала з Галичини вчитися співу. Пуччіні пропонує публіці сцени зі своїх опер, які вже здобули визнання; підчас дуету Манон Леско і Де Гріє Нуся знайомиться зі своїм майбутнім вчителем танців Леонардо. Пуччіні пропонує Нусі дебют в опері “Богема”. Соломія радіє за сестру. Пуччіні завершив роботу над наступною оперою “Тоска”. Соломія зворушена геніальним твором. Подумки вона переноситься в свою країну. Нуся бере уроки танцю, Педагог Леонардо непомітно стає її прихильником. Його палка пристрасть знаходить відгук у серці Нусі. У ході свята музики Пуччіні представляє публіці свою нову оперу “Мадам Баттерфляй” з головною героїнею — Чіо-Чіо-сан. Тим часом заздрісники підготовляють провал його вистави. Незвичність музики, наповненої японським колоритом, мимоволі стають благодатним грунтом для підлих задумів ретроградів. Натовп освистує композитора. Збентежений Пуччіні не може зрозуміти причини провалу. В повному розпачі він згадує про талановиту співачку Крушельницьку і вирішує здійснити Другу спробу постановки опери з нею в головній ролі. Дія II Пуччіні готує нову версію опери з Крушельницькою в заголовній партії. У сумнівах і творчих муках народжується впевненість в успіху опери і в перемозі над скептиками. Роман Нусі і Леонардо розвивається. Про свої муки кохання Нуся признається сестрі. Соломія, кредо життя якої було служіння тільки мистецтву, не може зрозуміти сестри, в якої також прекрасний голос і можливі великі творчі перспективи. В пориві гніву вона забороняє Нусі бачитися з Леонардо. Розкриває їй очі на те, що у нього є своя сім’я — дружина і діти. Нуся у відчаї відмовляється від кар’єри співачки, впадає в душевну прострацію. Соломія важко переживає трагедію сестри. Вона переконана, що служіння мистецтву – найважливіше у житті, однак у душі погоджується, що для сестри Нусі важливішим було кохання. Безжалісна публіка насторожено чекає нової прем’єри опери “Мадам Баттерфляй”. Соломія виконує партію Чіо-Чіо-сан, невимовно правдиво передаючи її образ і щиру закоханість, вірність і трагічну приреченість. Разом із тим вона осмислює своє життя, а також долю сетри Нусі. Образ Чіо-Чіо-сан близький їм. Тріумф композитора і співачки. Публіка вітає Пуччіні і як переможця виносить на руках зі сцени. Соломія одна. Вона згадує свій шлях у мистецтво. Тяжко було їй відмовитися від особистого життя, але вона переконана, що вчинила правильно. Вона розуміє, що доля митця має свої закони, і те щастя, яке дає досягнення творчих вершин, залишається неперевершеним у житті. Джерело:
|