Стань одним з нас!
 

Anonymous

Біловодська О., Сигида Л. Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах (2017) [PDF] Мова: українська
Опис:У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств.
Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Автор: Біловодська Олена Анатоліївна, Сигида Любов Олексіївна
Місце видання: Київ
Видавництво: Центр учбової літератури
Формат: pdf
Кількість сторінок: 234
Джерело: інтернет
Показати повідомлення:    

Поточний час: 14-Тра 06:59

Часовий пояс: UTC + 3


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати в темах на форумі
Ви не можете редагувати свої повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти свої повідомлення на форумі
Ви не можете голосувати в опитуваннях на форумі
Ви не можете прикріплювати файли
Ви не можете завантажувати файли