Українська кава свіжообсмажена
 

Anonymous

Театр крові / Theatre of Blood (1973) BDRip Ukr/Eng | Sub Eng Жанр: комедія, жахи
Країна: Великобританія

Кінокомпанія: Harbour Productions Limited, Cineman Films
Режисер: Даґлес Гікокс / Douglas Hickox
Актори: Вінсент Прайс / Vincent Price, Даяна Ріґґ / Diana Rigg, Іен Гендрі / Ian Hendry, Гаррі Ендрюс / Harry Andrews, Корел Браун / Coral Browne, Роберт Кут / Robert Coote, Джек Говкінс / Jack Hawkins, Майкл Гордерн / Michael Hordern, Артур Лов / Arthur Lowe, Роберт Морлі / Robert Morley
Сюжет:У Лондоні з'являється оригінальний вбивця - його жертвами стають театральні критики, а самі вбивства виглядають немов зійшли зі сторінок п'єс Вільяма Шекспіра. Поліцейські починають підозрювати у злочинах якогось Едварда Лайонхарта, егоцентричного актора, який нещодавно вчинив самогубство через те, що чергова нагорода обійшла його стороною. У поліції є всі підстави для підозр, адже тіло Лайонхарта так і не було знайдено.

ВІНСЕНТ ПРАЙС, АМБІВАЛЕНТНИЙ ТЕАТР ЖАХУ

Вінсента Прайса важко було не зауважити вже у перший його ролях. Дуже високий, надзвичайно виразний, фактурний, із широким діапазоном голосу, він не міг загубитися на другому плані чи в масовці. Його перші ролі часто обігрували саме фізичні параметри актора, як у картині «Лора», класичному фільмі наур режисера Ото Премінґера.
Прайс виконує тут роль Шелбі Карпентера, нареченого головної героїні – фатальної жінки Лори, за увагу якої змагаються кілька чоловіків. Герой Прайса серед них – майже ідеальний альфонс, котрий звик жити за чужий рахунок, відтак саме він стане першим підозрюваним у її вбивстві. Помітно також, що Прайсів персонаж виходить далеко за межі визначеної ролі, він цікавіший за інших, амбівалентніший і водночас по-особливому комічний. Відтак, через короткий проміжок часу, Прайс стає окрасою фільмів жахів, де невизначеність, амбівалентність, разом із видатними фізичними параметрами були неодмінною умовою жанру.
1953 року в картині «Дім воскових фігур» актор зіграв талановитого скульптора Генрі Джареда, який прагне жити з власної творчости, не піддаючись при цьому вимогам ринку. Через це у нього з партнером виникають суперечки, які закінчуються фізичною сутичкою та ґрандіозною пожежею.
Пожежа не просто руйнує експонати, створені Джаредом, вона трансформує його самого. Скульптор змінився, змінилася його творчість; тепер він ліпить сцени насильства і робить свої експонати з живих людей. Це один з перших фільмів Прайса, де він грає монстра, почвару, чия потворна сутність приховується під маскою респектабельности. Разом із тим, важко не побачити у цій трансформації, у цих фатальних змінах певну універсальну трагедію, яка загалом стосується і митців, і науковців сьогодення, яким задля успіху мимоволі доводиться апелювати до темного боку власного таланту.
У 60-х роках Прайс співпрацює з американським продюсером та режисером Роджером Корменом, зокрема, в його екранізаціях творів Едґара По. Більшість із цих картин тільки умовно можна назвати фільмами жахів через надто вже академічну манеру фільмування і багато в чому умовну, іронійну манеру оповіді.
Наприклад, у фільмі «Крук» актор зіграв доктора Еразмуса Крейвена, який вступає у двобій з іншим чаклуном, доктором Скарабусом у виконані Бориса Карлофа, іншої леґенди фільмів жахів. Дуель двох чаклунів триває дуже довго і є своєрідною цирковою пантомімою зі спецефектами. У цьому змаганні від акторів вимагалася гарна фізична форма та саркастичне почуття гумору. Цілком закономірно, що переміг Вінсент Прайс.
У тих самих 60-х роках Прайс фільмується також у стрічках, в яких прозирає і майбутнє кінематографа, і можна вгледіти актуальних сьогодні кіноперсонажів. Так, 1964-го на екрани виходить картина «Остання людина на Землі», де Прайс зіграв вченого-біолога, доктора Роберта Морґана, який втратив родину під час всесвітньої епідемії невідомого захворювання. З часу епідемії минуло три роки і, схоже, що Морґан – єдиний на планеті, хто має імунітет від вірусу. Щоденне його заняття – очистка Лос-Анджелеса, який тепер замість людей населяють вампіри. Роберт Морґан живе спогадами, проте й надіями колись відшукати вакцину від хвороби також. Одного дня він стрічає жінку, яка видається йому з першого погляду здоровою, але це омана: жінка інфікована, проте вона та інші люди навчилися жити з вірусом і готові створити нове суспільство. І в цьому суспільстві таким, як Морґан, немає місця; він, на їхній погляд, чудовисько, леґенда, справді остання людина на Землі, яка має відійти у минуле.
Іншою стрічкою, де Прайс обходиться без іронії та ґротеску, стала картина британського режисера Майкла Ривза «Великий інквізитор». У ній Прайс зіграв генерала Метью Гопкінса – непримиренного, жорстокого, цілковито аморального інквізитора, який чинить беззаконне насильство без найменших докорів сумління. «Великий інквізитор» став новаторським для свого часу фільмом, бо, зберігаючи формальні ознаки костюмованої історії, має реалістичний сюжет, психологічно достовірних персонажів та містить безліч натуралістичних подробиць, які зробили картину майже документальним репортажем із ХVII століття.
Вже у 70-х Вінсент Прайс перетворився на живу леґенду, на ще одного актора-ідола популярної культури, чия постать була вагомішою за зіграні ним ролі. Прайс вплинув на багатьох кінематографістів нового покоління, одним із яких є кінорежисер Тим Бертон.
1982 року Бертон запросив Прайса озвучити свій короткометражний мультфільм, який називався «Вінсент», і в якому йшлося про семирічного хлопчика, котрий прагнув бути не Вінсентом Малоу, як від народження, а Вінсентом Прайсом, і прагнув жити не пересічним життям звичайної дитини, а перебувати у світі фільмів жахів, де б його оточували різноманітні чудовиська. За вісім років Бертон запропонував акторові роль Винахідника у картині «Едвард Руки-ножиці». Ця роль стала ніби «рафінованим Прайсом», виокремивши у ньому все найпоказовіше та найважливіше: аристократичну поставу і водночас технічний, дещо цинічний розум.
Фільм віддав шану цілій епосі кінематографа і водночас вказав на доволі високе місце, яке займало подібне кіно у сприйнятті людей. Прайс став для багатьох фактично замінником батька, втілив певну альтернативу так званій нормі, яка дуже часто здатна стати могильним каменем для таланту та всякій альтернативі того, що звично зветься здоровим глуздом Вночі з 9 на 10 листопада о 01:40 в «Арґументі-Кіно» – «Театр крови», як вже зазначалося, – правдивий бенефіс Вінсента Прайса. Парадокс цього фільму полягає в тому, що він позбавлений звичної кінематографічної загадки, адже сюжет тут цілком передбачуваний і, водночас, сповнений якось дивної, снодійної логіки, яка схожа на магію. Річ, мабуть, і в умовності сюжету, і в його наповненості чорним гумором, який виростає з порушення певних правил та умовностей. Тут мистецтво та життя ніби міняються місцями, і геніальний лицедій дає урок своїм критикам поза межами театральної сцени, перетворюючи звичайну повсякденність на макабричний театр. В такому зміщенні – найбільша цінність цієї картини, котра демонструє ніби доісторичний час, у якому мистецтво було не стільки видовищем, скільки частиною сакральних практик і мало стосунок до первинних стихій, що ті керують людьми та космосом. І Вінсент Прайс у цьому фільмі також виходить поза межі умовностей мистецтва, аби стати одним із давніх богів, які усе бачать та нічого не прощають.(C) Арґумент-кіно
Тривалість: 01:44:23
Якість: BDRip (Hurtom)
Відео:
кодек: XviD 65
розмір кадру: 720 x 432
бітрейт: 1784 кб/с
Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: багатоголосий закадровий
кодек: AC3 2.0
бітрейт: 192 кб/с
Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: AC3 2.0
бітрейт: 192 кб/с
Субтитри:
мова: англійська (завантажити)
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
Джерело:
Висловлюю подяку п. OlegCena, xslim за наданий сирий звук.
Показати повідомлення:    

Поточний час: 11-Гру 15:53

Часовий пояс: UTC + 3


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати в темах на форумі
Ви не можете редагувати свої повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти свої повідомлення на форумі
Ви не можете голосувати в опитуваннях на форумі
Ви не можете прикріплювати файли
Ви не можете завантажувати файли